وضعیت ایثارگران میراث‌فرهنگی ایلام مورد بررسی قرار گرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: وضعیت و امورات ایثارگران اداره‌کل توسط بازرس ویژه دبیرخانه شورای ایثارگران وزارت مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه، جلسه‌ای با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امیر نبی‌زاده بازرس ویژه دبیرخانه شورای ایثارگران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کارشناسان اعزامی در امور ایثارگران و معلولان در راستای رسیدگی به امورات ایثارگران و معلولان شاغل در اداره‌کل میراث‌فرهنگی ایلام برگزار شد.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خواستار توجه ویژه به ایثارگران شد و افزود: توجه به این جامعه بزرگ موجب ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه می‌شود که امروزه نیاز به توسعه این فرهنگ در جامعه بیش از پیش حس می‌شود.

شریفی با بیان اینکه تکریم ایثارگران و خانواده آنان باید در اولویت قرار گیرد زیرا همه ما مدیون آن‌ها هستیم، تصریح کرد: باید در خدمت‌رسانی به این جامعه شریف عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

او ضمن ارائه گزارشی از آخرین آمار شاغلین ایثارگر و فرزندان شهید شاغل در اداره کل بیان کرد: جامعه امروز ما به ترویج ویژه‌ای در زمینه ایثار و شهادت نیازمند است و همه ما در این راستا مسئول هستیم.

امیر نبی‌زاده بازرس ویژه دبیرخانه شورای ایثارگران وزارت در این جلسه انقلاب اسلامی و تداوم آن را مدیون شهدا و ایثارگران و یادگاران آنان دانست و اظهار کرد: تکریم یادگاران شهدا بر همه واجب و لازم است.

او با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ماست، تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس ایثارگران ما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

نبی‌زاده در این جلسه نحوه اجرای قوانین و مقررات مرتبط با امور ایثارگران، تشکیل کمیته‌های ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، بزرگداشت‌ها و مناسبت‌هاسی مختلف مرتبط با ایثارگران، خانواده‌های شهدا و ... را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد که خوشبختانه عملکرد این اداره‌کل مورد رضایت قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha