اجرای ۲ پروژه گردشگری در رامیان گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با حضور در شرق استان و از دو پروژه اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی در شهرستان رامیان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور در رامیان و در حاشیه بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان، گفت: مجموعه اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی شهر خان ببین رامیان با حجم کل سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که اجرا و بهره‌برداری آن می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران این بخش از استان باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: این پروژه در مساحت ۱۱۰۰ مترمربع با ۳۰ اتاق، ۸۰ تخت و امکانات رستوران، فضای اقامتی، استخر، مجموعه بازی، تالار پذیرایی و ... در حال ساخت بوده و پس از بهره‌برداری اشتغال ۱۲۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

او در ادامه و در بازدید از پروژه گردشگری در شهر دلند، خاطرنشان کرد: پروژه در حال ساخت بوم‌گردی در روستای سفید چشمه شهر دلند رامیان نیز با حجم کل سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که اجرا و بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال بیش از ۴۵ نفر را فراهم می‌سازد.

ساوری بیان کرد: این پروژه در ۲۳۷۰ متر زیربنا و مساحت ۵۰۰۰ متر، شامل ۱۶ واحد اقامتی در حال ساخت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072901774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha