حضور موفق انجمن دفاتر گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از حضور موفق انجمن دفاتر خدمات‌مسافرتی استان در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست در این‌باره گفت: خوشبختانه استان کردستان توانست در این نمایشگاه بین‌المللی،  قابلیت‌ها و ظرفیت های گردشگری استان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را معرفی و در راستای جذب توریست و افزایش و انجام تعاملات بین‌المللی بیش‌ازپیش گام بردارد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه اجرای فم‌تور و تورهای مشترک بین شهرهای وان ترکیه، سنندج، سلیمانیه و اربیل در این نمایشگاه توسط  انجمن دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: همچنین این رویداد فرهنگی، فرصت مغتنمی بود تا استان کردستان از تجربیات سایر استان‌ها و بخش‌های خصوصی فعال در حوزه های‌مختلف گردشگری بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه ۵۹ دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری در کردستان فعال است، افزود: دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری کردستان به‌عنوان یکی از بازوان اصلی گردشگری می‌توانند با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشند.

وطن‌دوست عنوان کرد: در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز تعداد ۱۶۰ غرفه از تمام استان‌های کشور و ترکیه آخرین دستاوردها و نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای خدمات مسافرتی و جهانگردی خود را به‌نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080300143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha