بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های گردشگری نمین

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان نمین از دو پروژه گردشگری هتل چهار ستاره و مجتمع گردشگری در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، استاندار اردبیل امروز سوم آبان ماه 1402 در سفر به شهرستان نمین از دو پروژه گردشگری در این شهرستان بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مورد این پروژه‌ها گفت: هتل چهار ستاره یکی از پروژه‌های مهم شهرستان نمین است که با 65 اتاق و حدود 200 تخت و در زمینی به مساحت یک هکتار در حال اجراست.

نگار سریع‌الاطلاق افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد در حال اجراست و پس از اتمام به عنوان یکی از تکمیل‌ترین مراکز اقامتی استان خدمات مناسبی به گردشگران ارائه خواهد داد.

او همچنین با اشاره به دیگر پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت، تاکید کرد: مجتمع گردشگری ایرانیان در روستای سولا در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و با زیربنای 2200 متر مربع به منظور ارائه خدمات ویژه به گردشگران با پیشرفت 25 درصدی در حال اجراست.

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این 4 پروژه گردشگری دیگر نیز در شهرستان نمین در حال احداث هستند که مجموع این 6 پروژه با اشتغالزایی 125 نفری، 130 اتاق و بیش از 250 تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080300155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha