رویداد لیموی قصرشیرین برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر قصرشیرین از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد گردشگری لیمو و خرمای قصرشیرین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهاشنبه ۳ آبانماه در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر قصرشیرین، اظهار کرد: قصرشیرین به عنوان قطب گردشگری زمستانه استان از ظرفیت و جذابیت‌های ممتازی برخوردار است که می‌توانند این شهرستان را به یک مرکز ویژه گردشگر پذیر در غرب کشور تبدیل کند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: نقش شهرداری قصرشیرین در برندسازی برای این شهرستان و توجه به مساله گردشگری از همه دستگاه‌ها پر اهمیت‌تر و تاثیرگذارتر است. 

او گفت: شهرستان قصرشیرین علاوه بر جاذبه‌های متعدد گردشگری از امکانات زیرساختی بسیار ویژه‌ای برخوردار است که این شهرستان را در استان متمایز کرده است. 

فرمانی افزود: وجود ۱۰ هتل در شهر قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل شدن این شهر به یکی از مراکز اصلی گردشگری استان است. 

او گفت: با توجه فرهنگ غنی منطقه و ظرفیت‌هایی که وجود دارد، با توجه بیشتر به حوزه گردشگری می‌توان ضمن فعال کردن تاسیسات گردشگری موجود، موجب شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با توجه به تنوع جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، یادمان‌های دفاع مقدس و وجود مرزهای بین‌المللی فعال و نیز آب و هوای کم نظیر این شهرستان در فصل زمستان، قصرشیرین همه جذابیت‌های تبدیل شدن به یک منطقه ویژه گردشگری را دارد. 

او با بیان اینکه جلساتی برای برگزاری رویداد لیموی قصرشیرین در این شهرستان برگزار شده است، افزود: شهرداری قصرشیرین باید با همه توان به برگزاری چنین رویدادهایی برای مطرح شدن این شهر به عنوان یک مرکز گردشگری کمک کند. 

فرمانی با تاکید بر اینکه از برگزاری هر رویداد گردشگری در شهرستان حمایت می‌کنیم، گفت: در صورت برگزاری رویدادهای گردشگری از جمله لیموی قصرشیرین آژانس‌های ما تورهای گردشگری را روانه این شهرستان می‌کنند و این مساله به معرفی هرچه بیشتر قصرشیرین کمک می‌کند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha