جشنواره هیوا فرصت ویژه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کوثر اردبیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: جشنواره هیوا در باغ شهر گیوی فرصت ویژه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان کوثر است که نشان دهنده استقبال گسترده مردمی و توجه گردشگران به این شهر است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، بعد از ظهر روز جمعه 5 آبان ماه 1402 جشنواره بزرگ هیوا در محل پارک فدک شهر گیوی با استقبال گسترده مردم و با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: جشنواره هیوا در باغ شهر گیوی فرصت ویژه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان کوثر است که استقبال گسترده مردمی مواجه شد که نشان دهنده توجه گردشگران به این شهر است.

حسن محمدی ادیب افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین تلاش برای رونق گردشگری مناطق مختلف استان از جمله اهداف ما در برگزاری جشنواره‌هاست که جشنواره‌های چومچه خاتون و هیوا نقش مهمی برای شهرستان کوثر در این موضوع دارند.

او با اشاره به نقش تاثیرگذار جشنواره هیوا در برندسازی این محصول باغی شهرستان کوثر، تاکید کرد: دو جشنواره چومچه خاتون و هیوا امسال در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث‌فرهنگی ثبت شدند و به عنوان جشنواره‌های رسمی وزارت هرساله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha