بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد

مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد در دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عصر روز گذشته ششم آبان ماه علی دهقان نیری سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، شهردار تفت، بخشداران شهرستان و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سید محمد رستگاری به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد مسائل و مشکلات این شهرستان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را بیان کرد.

بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد و هم‌چنین سفرهای استاندار یزد به نقاط مختلف شهرستان تفت در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از موارد دیگری بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی دستورهای وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت در این دیدار، دیگر موردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد.

بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد

بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد

بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha