لزوم اجرای راهکارهای توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار در ایلام

استاندار ایلام گفت: اجرای راهکارهای توسعه زیرساخت‌های گردشگری باعث جذب سرمایه گذاران در استان ایلام خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز 7 آبان‌ماه نشستی با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست گفت: ایجاد و توسعه مجتمع‌های گردشگری و رفاهی در مسیرهای گردشگری استان ونیز ایجاد زیرساخت های جدید گردشگری باعث رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاری خواهد شد.

بهرام‌نیا با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان عنوان کرد: استان ایلام در زمینه‌های متعدد ازجمله گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی، محصولات غذایی و صنایع‌دستی دارای توانمندی‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است و در همه این بخش‌ها از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

استاندار ایلام تصریح کرد: بسترهای لازم برای ورود سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه گردشگری به این استان فراهم است ضمن اینکه ایلام به سبب داشتن شرایط مناسب اقلیمی و اقتصادی می‌تواند مقصد مناسبی برای برگزاری تورهای زیارتی، گردشگری و همچنین جذب سرمایه‌گذاران باشد.

بهرام‌نیا گفت: امروز یکی از راه‌های مهم و اثرگذار برای توسعه استان استفاده از ظرفیت و توانمندی عمده استان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که بایست به آن نگاه ویژه ای شود.

او با بیان اینکه استان ایلام از هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای تقویت صنعت گردشگری حمایت می‌کند گفت: این استان هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه ایجاد هتل‌ها و دیگر زیرساخت‌های گردشگری ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام نیز در این نشست گفت: استان ایلام از حیث گردشگری دارای جاذبه‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند بهترین مقصد برای گردشگران باشد.

شریفی گفت: ایجاد مجتمع‌های گردشگری، هتل، مهمان‌پذیر و... ازجمله کارهایی است که می‌تواند در مسیر تردد زائران عتبات عالیات و گردشگران منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود.

او افزود: این استان آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد مجتمع‌های گردشگری و ... دارد تا بتوانیم فرصت‌های جدیدی را در این عرصه فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha