نشست هم‌اندیشی میراث‌فرهنگی ایلام با بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز ۸ آبان‌ماه نشستی با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای هماهنگی‌های لازم برای اختصاص ۱۰درصد از منابع اشتغال‌زایی میراث‌فرهنگی استان به طرح‌های اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: توجه به این جامعه بزرگ موجب ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه می‌شود که امروزه نیاز به توسعه این فرهنگ در جامعه بیش از پیش حس می‌شود.

شریفی با بیان اینکه تکریم ایثارگران و خانواده آنان باید در اولویت قرار گیرد زیرا همه ما مدیون آن‌ها هستیم، تصریح کرد: باید در خدمت‌رسانی به این جامعه شریف عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ضمن ارائه گزارشی از آخرین آمار شاغلین ایثارگر و فرزندان شهید شاغل در اداره کل بیان کرد: جامعه امروز ما به ترویج ویژه‌ای در زمینه ایثار و شهادت نیازمند است و همه ما در این راستا مسئول هستیم.

شریفی تصریح کرذ: در این نشست با درخواست مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان در راستای اختصاص ده درصد منابع اشتغال‌زایی میراث‌فرهنگی استان به طرح‌های اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های شاهد و ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین این اداره‌کل و بنیادشهید و امور ایثارگران منعقد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080800376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha