ورود گردشگران چینی به استان همدان در آبان ماه

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: آبان ماه گردشگرانی از چین وارد ایران می‌شوند که طبق هماهنگی انجام شده، حضور و اقامت در استان همدان هم جزو برنامه‌ آنها خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار با اشاره به برنامه‌های گردشگری فصل پاییز در استان اظهار کرد: استان همدان به لحاظ زیبایی‌های طبیعی که دارد، همه ساله مورد توجه طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به طبیعت است و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با اشاره به اینکه گردشگری در نیمه دوم سال در کل کشور کم رونق است افزود: در این بازه زمانی خانواده‌ها درگیر مدارس فرزندانشان هستند و کمتر استانی گردشگری فعالی دارد، اما در آبان‌ماه گردشگرانی از چین وارد ایران می‌شوند که استان ما هم جز برنامه آنها است.

خاکسار تصریح کرد: در نیمه اول مهر ماه برنامه‌های متنوع و رویدادهای مختلفی در روستا و شهرستان‌های استان برگزار شد و با جلساتی که با استانداری انجام شده، در فصل آتی  جشنواره زمستانی در استان برگزار می‌شود که امیدواریم این جشنواره با همکاری دستگاه‌های مرتبط متفاوت از سال گذشته برگزار شود.

او گفت: در ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه نمایشگاه بین‌الملی گردشگری در تهران برگزار می‌شود و پیگیر هستیم که استان پرقوت و فعال در این نمایشگاه نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080900452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha