سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه از برپایی نمایشگاه محصولات زراعی، باغی و دامی در این شهرستان تاریخی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، پروانه عسگری گفت: نمایشگاه محصولات زراعی، دامی و باغی در سلطانیه به مدت ۳ روز از ساعت صبح۱۰ تا عصر۱۸ در سالن ورزشی ۹دی سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این رویداد با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان نیز آشنا می‌شوند.  

سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی می‌شود
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه افزود: این جشنواره باهدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال‌زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بوم‌گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.  

او گفت: هدف از اجرای این رویداد عرضه و نمایش محصولات باغی، زراعی و دامی بدون واسطه، نشست سرمایه‌گذاران، خبرگان کشاورزی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و فعالان حوزه کشاورزی و در نهایت آموزش و نمایش ادوات کشاورزی است.

سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی می‌شود

عسگری بیان کرد: توسعه گردشگری کشاورزی در مناطقی که دارای پتانسیل الزم برای توسعه گردشگری را دارند، یکی از راهبردهایی است که برای تقویت نواحی روستایی مطرح شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha