توسعه گردشگری در چهارمحال و بختیاری به تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی کمک می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: توسعه گردشگری در این استان به تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی و تکمیلی برای جلوگیری از خام‌فروشی بادام، گیاهان دارویی و ایجاد مزرعه پرورش تولید بچه ماهی مقاوم قزل‌آلای رنگین‌کمان کمک می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، حسن مسلمی نائینی روز چهارشنبه 10 آبان ماه 1402 در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ظرفیت گردشگری این استان منحصربه‌فرد و دارای ویژگی‌های خاص است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور به‌شمار می‌رود و جهاد دانشگاهی با برخورداری از بهترین استادان حوزه گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ و نیز پژوهشکده گردشگری در مشهد مقدس می‌تواند برای تقویت عرصه گردشگری این استان کمک و منطقه را به قطب گردشگری تبدیل کند.

مسلمی تصریح کرد: توسعه گردشگری در بخش‌های ورزشی، هیجانی، طبیعی، تاریخی، کشاورزی و فرهنگی از مهم‌ترین ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است.

او یادآور شد: وجود باغ‌های گوناگون به‌ویژه بادامستان‌های چهارمحال و بختیاری ظرفیتی عالی برای توسعه و تقویت گردشگری در این استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha