دفاتر خدمات مسافرتی پیشران توسعه گردشگری کرمانشاه هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی پیشران توسعه گردشگری کرمانشاه هستند و باید در حوزه افزایش رضایتمندی گردشگران گام بردارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۱۱ آبانماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان محور توسعه استان کرمانشاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و فعالین در این حوزه باید نقش آفرینی مناسبی داشته باشند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران قطعا اثرگذارترین موضوع در رونق گردشگری استان است. 

او گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه افزایش رضایتمندی گردشگران اقدام کنند زیرا این ظرفیت را دارند که موتور محرک گردشگری استان باشند و انتظار می‌رود در این مسیر حرکت کنند. 

فرمانی افزود: اجرای دقیق قوانین و مقررات و عمل به تعهدات و ارائه خدمات متناسب با تبلیغات ارائه شده موجب جلب رضایت گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر در میان گردشگران ورودی به استان می‌شود.

او تصریح کرد: تقویت این حس اعتماد بخشی و برخورد مناسب قطعا دستاوردهای بسیار مناسبی برای گردشگری استان به دنبال خواهد داشت و عدم رضایتمندی برای گردشگری استان مخرب خواهد بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه از دفاتر خدمات مسافرتی برای توسعه گردشگری حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: در کنار این حمایت‌ها دفاتر و سایر تاسیسات حوزه گردشگری باید بدانند مردم به مجوزی که از سوی میراث‌فرهنگی صادر می‌شود اعتماد می‌کنند و الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب اجتناب ناپذیر است زیرا این امر اعتماد گردشگران را تقویت می‌کند.

او با بیان اینکه امروز در جلسه تجدید نظر به ۳ مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد، افزود: برگزاری اینگونه جلسات برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و اعتماد سازی برای مردم بسیار مفید است البته به شرطی که در اسرع وقت و با رعایت اصل بی‌طرفی و بررسی دقیق انجام شود.

فرمانی در خاتمه اظهار کرد: برای ما اولویت با جلب رضایت گردشگران و مسافران است و انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی استان با عمل به تعهدات خود از بروز شکایات احتمالی جلوگیری کنند. 

در این جلسه ۳ مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان بررسی و رأی مناسب صادر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha