فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، باقر صفرزاده به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب صفرزاده به امضای سردار مهری آمده است: نظر به تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت سلسله‌مراتب این فرماندهی، ضمن تعامل مؤثر با مدیرکل، مراجع قضایی، انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی و بهره‌گیری از منابع انسانی و فناوری نوین با درایت و هوشیاری به وظایف محوله پرداخته و موارد زیر را وجهه همت خودسازید:

1- انجام تمام اقدامات به‌منظور تأمین و حفظ نظم و امنیت موزه‌ها، گنجینه‌ها، بناها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی استان.

2- انجام اقدامات پیشگیرانه به‌منظور جلوگیری از سرقت، تعرض و تجاوز به میراث ملی، فرهنگی و صنایع‌دستی توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی و فعالیت‌هایی نظیر تخریب بناهای تاریخی، حفاری غیرمجاز، قاچاق و خریدوفروش غیرمجاز اشیا و عتیقه‌جات ملی و محموله‌های تاریخی در حوزه استحفاظی.

3- کنترل بر ورود و خروج اشیا، اموال تاریخی فرهنگی و انجام اقدامات محافظتی در حوزه استحفاظی بر اساس دستورالعمل‌های صادره سازمانی.

4- همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی مسئول در امور امدادی به هنگام بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در حوزه استحفاظی.

 توفیقات شما را در راستای تقویت عزت و اقتدار ناجا تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند خواستارم.

سرهنگ باقر صفر زاده پیش‌از این، به‌عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان و سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت داشت.

حکم مسئولیت فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با  حضور سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان سمنان به او اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha