اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در گردشگری است

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستب ‌و گردشگری گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت ما در گردشگری است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی روز جمعه 12 آبان‌ماه در نشست تشکل‌های گردشگری یزد که با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور برگزار شد، با بیان اینکه ثبت جهانی یزد به واسطه تلاش‌های فعالان گردشگری و صنایع‌دستی حتی بیش از فعالان حوزه میراث‌فرهنگی بوده است، گفت: وکیل مدافع گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان است در عین حال فعالان حوزه‌های مختلف هم باید هماهنگ و در چارچوب قوانین کشور خصوصا قوانین میراث‌فرهنگی باشند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی با بیان اینکه باید نسبت به هدایت جریان تورهای گردشگری کشور آگاه باشیم، گفت: باید گروهی و هماهنگ با هم عمل کنیم چرا که همه ما برای رسیدن به مقصد نهایی به انسجام به وحدت نیاز داریم البته امروز اتاق فکر ما نیز به استراتژی بهتری نیاز دارد و باید برای حل مشکلاتمان بررسی‌های دقیق تری داشته باشیم و بدانیم سایر کشورهای دنیا برای برون رفت از بحران‌ها چه می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ما باید در خصوص برندسازی شهرهایمان برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی، رویدادهای بزرگ و اقدامات متعدد شرکت فعال داشته باشیم، گفت: مثلث طلایی گردشگری حرکتی بود که توانستیم به واسطه آن برند مورد نظرمان را ایجاد کنیم اما امروز این برند ضعیف شده و باید مجدد برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

فاطمی با اشاره به اینکه باید وحدت و اتحاد در کار تیمی را مورد نظر داشته باشیم، افزود: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت ما در حوزه گردشگری است و نباید نسبت به این مهم غفلت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081200622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha