شهروندان کردستانی پای میز ارتباطات مردمی/ نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی به درخواست‌ها رسیدگی کرد

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به کردستان، به درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی در استان رسیدگی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، میثم آسوپا روز جمعه  ١٢ آبان‌ماه ١٤٠٢ در این‌باره گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی از روز چهارشنبه ١٠ آبان‌ماه به مدت سه روز و همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به کردستان در شهرستان سنندج برپا شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۱۰۰ درخواست توسط شهروندان کردستانی در حوزه‌های سه‌گانه ثبت و بررسی شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه به تعدادی از درخواست‌ها همراه با معاونان و کارشناسان مربوطه و شخص درخواست‌کننده در محل رسیدگی شد، افزود: هماهنگی‌های لازم نیز برای احیای تنها قنات به جای مانده استان، حل مشکلات مردم و ارائه تسهیلات به متقاضیان و فعالان حوزه‌های سه‌گانه با معاونان و کارشناسان استانی انجام شده است. 

او عنوان کرد: مکاتبات لازم هم از طریق وزارت نیرو برای تامین زیرساخت‌های توسعه گردشگری کردستان از جمله آب و برق انجام شده است.

آسوپا نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی یادآور شد: در این ماموریت سه روزه علاوه بر رسیدگی به موضوعات عمومی مردم در سه حوزه مربوطه، مسائل خاص مربوط به کارکنان این مجموعه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان بررسی و به اطلاع وزارتخانه رسیده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات در حوزه‌های سه‌گانه، از اهداف مهم برپایی میز ارتباطات مردمی در سفر رئیس‌جمهوری به مرکز استان‌های کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081200632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha