مشورت با نخبگان در تحولات راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی گفت: رویکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حاکمیت نگاه عالمانه بر تحولات راهبردی و اصلاح ساختارهاست و برای این منظور از نخبگان دانشگاهی مشورت می‌گیرد.

به گزارش میراث آریا، شانزدهمین نشست ستاد تحول و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، علی طلوعی معاون توسعه و مدیریت منابع، سعید اوحدی مشاور وزیر در امور راهبردی، مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، محمدحسن پاسوار عضو و دبیر ستاد، محسن حاجی میرزایی، حمید ضرغام، امیر سیدمؤمنی و حسین رازقی، روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه برگزار شد.

اقدامات انجام شه برای اجرایی کردن سند تحول دولت مردمی در وزارت متبوع، آخرین اقدامات برای رونمایی از سند چشم‌انداز 10 ساله وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برون سپاری تصدی ها و جلب مشارکت عمومی و بخش خصوصی، فعالیت‌های مشترک پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با حوزه‌های تخصصی وزارتخانه، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.
بحث و بررسی در خصوص بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی و مهندسی مجدد و بهبود فرآیندها، از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در این خصوص گفت: رویکرد وزارتخانه این است که نگاه عالمانه بر تحولات راهبردی و اصلاح ساختارها حاکم شود و برای این منظور، از نخبگان دانشگاهی مشورت می‌گیرد.

در پایان جلسه مقرر شد برای انتخاب مجری ذی صلاح برای بازنگری اصلاح ساختار، کمیته‌ای با مسئولیت علی طلوعی تشکیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha