آماده سازی ۶۶ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری گردشگری در استان کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از آماده سازی ۵۰ فرصت و ۱۶ بسته سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز دوشنبه ۱۵ آبانماه در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان، ضمن تشریح بسته‌های سرمایه‌گذاری و برنامه‌های در دست اقدام در حوزه سرمایه‌گذاری برای ارائه و شرکت در نمایشگاه‌ها، بر ضرورت تعامل و همسویی و همکاری بیشتر با شرکت توسعه گردشگری استان تاکید کرد. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: تهیه این بسته‌ها از اولویت‌های حوزه سرمایه‌گذاری اداره‌کل است و برای تعامل بیشتر می‌توانیم فعالیت‌های شرکت توسعه کردشگری را نیز در برنامه‌های خود لحاظ کنیم. 

او افزود: برای تحقق این امر ۵۰ فرصت و ۱۶ بسته سرمایه‌گذاری را در سطح استان آماده ‌کرده‌ایم و برای تکمیل و افزایش کیفیت ارائه کار می‌خواهیم از توان شرکت توسعه کردشگری نیز استفاده کنیم.

امیری گفت: شرکت توسعه گردشگری استان برای تکمیل این بسته‌ها ضمن احصای فرصت‌های خود می‌تواند کمک حال اداره‌کل باشد.

او گفت: با توجه به تاکیدات انجام  شده از سوی مدیریت ارشد استان باید تلاش کنیم تا قبل از معرفی این نقاط برای معرفی به سرمایه‌گذار تمام اقدامات و استعلامات قانونی انجام شود تا به صورت یک بسته کامل و بدون نقص به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: این اتفاق سرمایه‌گذاران را تشویق به حضور و انجام سرمایه‌گذاری در استان می‌کند زیرا همین پیچیدگی‌های اداری اشتیاق برخی افراد را برای سرمایه‌گذاری در استان کاهش داده است و قطعا این تعامل و همکاری می‌تواند راهگشای خوبی در حوزه معرفی بسته ها و فرصت‌های سرمایه گذاری باشد.

در نهایت مقرر شد شرکت توسعه گردشگری استان امکانات و نقاط شناسایی شده خود را به اداره‌کل برلی انجام امور قانونی و اداری معرفی کند هچنین این جلسات به شکل منظم در طول سال ادامه داشته باشد تا ضمن آسیب شناسی نقاط معرفی شده گذشته برای اصلاح و احیای این اماکن اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081500756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha