رتبه سوم اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونین و کارشناسان اداره کل در دفتر جلسات برگزار شد.

سید سعید صفوی در این کارگروه گفت: درسال ۱۴۰۱ اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در بین استان‌ها و براساس شاخص‌های ارزیابی، در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی رتبه سوم برتر عملکردی را کسب کرده است. کسب این رتبه نشان می‌دهد تمامی کارکنان استان، تلاش بسیاری را انجام داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تاکید کرد: اولین گام در راستای بهبود وضعیت پذیرش آگاهانه نقاط ضعف است و با علم به این موضوع تلاش کرده‌ایم تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از منظر کمی و کیفی سطح عملکردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان را ارتقا بخشیم.

رتبه سوم اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی کشور

او گفت: کسب موفقیت و ارتقا ارزیابی عملکرد این دستگاه مرهون هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه مدیریت ارشد استان در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار دو بخش مهم گردشگری و صنایع‌دستی است.

ابراهیم نجفی مسئول ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل گفت: با تلاش همه معاونت‌ها، کارشناسان و کارکنان موفق شدیم شاخص‌های تدوین شده را اجرایی و رتبه سوم سنجش شاخص اختصاصی در کشور را کسب کنیم.

نجفی افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: این اداره کل در شاخص‌های ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ به تفکیک شاخص‌های عمومی، اختصاصی ومجموع درمقایسه نسبت به سال ۱۴۰۰با رشد چشمگیری در رتبه وجایگاه استان است. به طوری که درشاخص‌های تخصصی با بالاتر صعود از رتبه ۲۱ درسال ۱۴۰۰به رتبه ۳ کشوری در سال گذشته کسب گردیده است و این امر به نحوه رفتار و طرز برخورد مدیریت دستگاه، ایفاگر نقشی اساسی و سرنوشت ساز در امر تحقق مقوله ارزیابی عملکرد است.

رتبه سوم اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی کشور

او گفت: این دستگاه اجرایی در بخش عمومی هم در شاخص تبیین دستاوردها و اغنای افکار عمومی با ۶ محور بالاترین نمره را در بین اداره کل‌های استان در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست را کسب کرد.

در ادامه مریم محبی رئیس گروه ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته در حوزه نظام مدیریت عملکرد اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، به اهمیت و سهم این اداره کل در رونق اقتصادی استان اشاره کرده و گفت: تدوین برنامه عملیاتی در ابتدای هر سال کمک می‌کند تا ابزار مدیریتی در اختیار روسا و مدیران قرار گیرد.

محبی بیان کرد: در ارزیابی عملکرد، هدف برنامه‌ریزی برای بهبود و هر چه بهتر شدن است. تعالی حکمرانی در پرتو شفایت عملکرد، مشارکت در ارزیابی و بهره‌وری در اجرا است.

رتبه سوم اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی کشور

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha