روشنایی مسیر منطقه نمونه گردشگری دهلران ایلام انجام شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از انجام عملیات سیستم روشنایی مسیر منطقه نمونه گردشگری شهرستان دهلران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه سیستم روشنایی مسیر منطقه نمونه گردشگری چشمه های آبگرم دهلران با اعتباری به مبلغ 35میلیارد ریال ازمحل اعتبارات استانی به طول 7 کیلومتردر راستای تسهیل تردد گردشگران و مسافران در مسیر منتهی به چشمه‌های آبگرم در منطقه نمونه گردشگری دهلران انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: در حال حاضر با اقدامات انجام شده، مجتمع گردشگری آب درمانی در تمام ایام سال، آمادگی خدمات‌دهی مناسب به گردشگران و مسافران و همچنین کاروان‌های راهیان نور را دارد.

شریفی عنوان کرد: آب‌گرم در حار حاضر شرایط بسیار مناسبی دارد، داشتن فضای مناسب برای برپایی چادر، استخر آبگرم، فضای سبز، شهربازی کودکان، سرویس بهداشتی مناسب، آبشار مصنوعی بسیار زیبا و… از مهم‌ترین امکانات آبگرم هستند.

او از منطقه نمونه گردشگری و مجتمع آب‌گرم، به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری شهرستان دهلران یاد کرد و گفت: تا کنون از طریق منابع استانی و ملی و برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از بخش خصوصی آبرسانی، برق‌رسانی و محوطه‌سازی و ... در منطقه انجام شده است.      

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha