محور گردشگری «ورگه سران» سرعین به سرعت اجرا می‌شود

استاندار اردبیل گفت: محور گردشگری سایت «ورگه سران» سرعین که پروژه پل معلق در آن در حال احداث است با مساعدت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی امروز 17 آبان ماه 1402 گفت: سایت گردشگری ورگه‌سران که در آینده نزدیک به منطقه جذاب و هیجانی گردشگری تبدیل می‌شود نیاز به راه ارتباطی مناسب و استاندارد دارد که با پیگیری معاونت عمرانی قرار است برای فصل گردشگری پیش‌رو آماده بهره برداری شود.

استاندار اردبیل از تلاش‌ها و پیگیری‌های سرمایه‌گذار این پروژه قدردانی کرد و افزود: پروژه با یک روند مناسب در حال تکمیل و آماده‌سازی است و تلاش می‌کنیم همزمان با اجرای پروژه زیرساخت‌های لازم برای آن مهیا شود.

او تاکید کرد: با بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه مهم گردشگری در سرعین و با توجه به افزایش تنوع جاذبه‌های گردشگری انتظار داریم مدت ماندگاری مسافران در استان افزایش پیدا کند.

عاملی ادامه داد: در قالب جلسات و کارگروه‌های تخصصی ما تعهدات دستگاه‌های اجرایی به سرمایه‌گذاران را رصد و پیگیری می‌کنیم تا تعلل و تأخیری در روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha