سرپرست اداره میراث‌فرهنگی اهواز منصوب شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی اهواز منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده امروز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حکمی زهره پرویزی‌برجوئی‌راکی را به سمت سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اهواز منصوب کرد.

در حکم زهره پرویزی‌برجوئی‌راکی آمده است: نظر به تجارب، تعهد و توانمندی‌های شما، به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند و با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود شهرستان، موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ کشور عزیزمان ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

پیش از پرویزی، تبار قریب به مدت سه سال و نیم ریاست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز را برعهده داشت.

زهره پرویزی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد مدیریت امور فرهنگی است. در سوابق او می توان به تدریس در گروه هنر و معماری دانشگاه پیام‌نور و نیز دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران واحد اهواز، مسئول مرکز آموزش، پژوهش، تولید سفال و سرامیک شهرستان اهواز، کارشناس صنایع‌دستی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز به مدت بیش از هشت سال و مسئول امور بانوان فرمانداری اهواز در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha