بهبود وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی در استان آذربایجان‌شرقی

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی از تجهیز، مرمت، بهسازی و بهبود وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان در راستای دستور مقام عالی وزارت، خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، کیومرث کریمی ضمن اشاره به دستور مقام عالی وزارت، از رسیدگی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی بین راهی استان خبر داد.

معاون سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تعداد ۲۲۳ چشمه سرویس بهداشتی در هشت شهرستان، و ۲۹ نقطه و محورهای اصلی بازسازی، مرمت، به‌سازی و محوطه‌سازی شده است.

او گفت: کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی در اداره‌کل، برای رسیدگی به وضعیت بهسازی سرویس‌های بهداشتی بین راهی استان با حضور اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد اقامه نماز تشکیل شده است.

کریمی افزود: با عنایت بر تعدد مناطق گردشگری، محورها و مسیرهای مواصلاتی استان آذربایجان‌شرقی، افزایش اعتبارات جهت به‌سازی سرویس‌های بهداشتی برای رسیدن به وضعیت مطلوب و رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر پنج عدد تابلوی بزرگ معرفی مناطق گردشگری با تعیین مسافت در محور تبریز- ارسباران (شهرستان‌های هریس- اهر- هوراند- کلیبر -خداآفرین و ورزقان) که مورد تاکید مقام عالی وزارت در بازدید از منطقه بود، نصب شده و تعداد صد مورد تابلوی راهنمای سرویس‌های بهداشتی نصب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081800955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha