اجرای گشت شبانه مشترک طرح نظارتی بر تاسیسات گردشگری خمین مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از گشت شبانه مشترک نظارتی با حضور رئیس پلیس اماکن شهرستان خمین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی شامگاه پنج شنبه ۱۸ آبانماه ۱۴۰۲  گشت مشترک نظارتی با حضور رئیس پلیس اماکن، با هدف نظارت بر نحوه خدمات رسانی، رعایت عفاف و حجاب و نظارت بر نحوه اجرای موسیقی زنده در تاسیسات گردشگری شامل اماکن اقامتی و خدماتی انجام شد. در این بازدیدها  رعایت نکات و قوانین و مقررات بصورت کتبی به مدیران تاسیسات ابلاغ شد.

علی مشهدی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین در حاشیه این بازدید گفت: نظارت بر روند ارائه خدمات به گردشگران به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات انجام می شود.

او افزود: وجدان کاری به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از مسائلی است که تمام افراد ارائه دهنده خدمات به مسافران باید به آن توجه داشته باشند.

مشهدی تصریح کرد: خمین، دلیجان و محلات از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی پر بازدیدکننده‌ای برخوردار هستند، نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات و نظارت بر نرخ اغذیه و مایحتاج مسافران، ارائه سرویس مناسب به مسافران و کنترل رعایت بهداشت در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402082000983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha