فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی کیش معرفی شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از معرفی برخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، محصولات کشاورزی، صنعت و سلامت در نمایشگاه بین‌المللی کیش خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، عبدالله قبادی افزود: توانمندی‌های استان باهدف آشنایی بهتر بیشتر سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان برای حضور و رقابت در بازارهای داخلی و جهانی در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی‌ شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور ۳۰۰ شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند در کیش برگزار شد.

قبادی بابیان اینکه از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست‌های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی باهیبت‌های کشورهای مختلف از برنامه‌های بخش خصوصی استان در این نمایشگاه بوده است.

او ادامه داد: این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برپا شد و تلاش کردیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی به‌خوبی معرفی شود.

هم‌اینک ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان شناسایی‌شده که در تمام بخش‌های اقتصادی استان هستند و بر اساس آمایش سرزمین و مزیت نسبی شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha