سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی قوچان منصوب شد

با حضور معاون صنایع‌دستی و مدیر امور شهرستان‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مهدی پروانه به عنوان سرپرست نمایندگی شهرستان قوچان معارفه شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا ابراهیم‌نیا معاون صنایع دستی اداره کل در مراسم معارفه که روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتقای شاخص‌های میراث‌فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی از مدیر جدید میراث‌فرهنگی مورد انتظار است.

در ابلاغ سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برای مهدی پروانه آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به ‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قوچان  منصوب می‌شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی و تاریخی، توجه به صنایع دستی و گردشگری و همچنین بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب نظران و کارشناسان خبره و تعامل با مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار برای اعتلای شهرستان لازم و ضروری است.

بدیهی است فراهم آوردن زمینه های رشد و پیشرفت در حوزه های تکلیفی و وظایف سازمانی و اولویت دادن به توسعه همه جانبه شهرستان با تاکید بر تسریع در حل مشکلات مردم از مهم ترین وظایف جنابعالی خواهد بود.

مهدی پروانه مسئول پشتیبانی یگان حفاظت استان، کارشناس حمایت از تولید صنایع دستی استان، کارشناس دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، کارشناس دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha