نقش آموزش در توسعه علمی و عملی گردشگری قابل توجه است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: نقش آموزش در توسعه علمی و عملی فعالیت‌های گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران قابل توجه است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در بازدید از موسسات آموزشی گردشگری اردبیل، گفت: نقش آموزش در توسعه علمی و عملی فعالیت‌های گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران قابل توجه است و در این راستا ما حامی موسسات آموزشی گردشگری فعال هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: توجه به کیفیت آموزش در این موسسات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی برای نیروهای فعال در حوزه گردشگری و هتلداری از جمله مواردی است که ما از موسسات آموزشی انتظار داریم.

او تاکید کرد: استفاده از اساتید مجرب در دوره‌های آموزشی، ارائه آموزش‌های عملی و برگزاری دوره‌های اخلاق حرفه‌ای در موسسات آموزشی گردشگری می‌تواند سطح ارائه خدمات گردشگری در استان را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

محمدی ادیب ادامه داد: موسسات آموزشی حوزه گردشگری جز خانواده گردشگری استان محسوب می‌شوند و اداره کل میراث‌فرهنگی همواره آماده حمایت و پشتیبانی از این موسسات است.

در این بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل به همراه معاون گردشگری و مسئول آموزش گردشگری اداره کل از موسسات آموزشی تدبیرگستران توسعه اردبیل،هنر سیر عالی قاپو و سازمان مدیریت صنعتی بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha