میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره‌کل در شاخص ارزیابی عملکرد در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه نخست شده است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: همچنین در جشنواره شهید رجایی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در بخش شاخص‌های عمومی رتبه دوم دستگاهی را در بین ۵۴ دستگاه اجرایی استان و رتبه سوم را در بین ۳۱ اداره‌کل زیرنظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کسب کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اداره‌کل در جشنواره شهید رجایی در مجموع ارزشیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیشترین رشد و صعود را داشته و با صعود ۱۴ رتبه‌ای از جایگاه ۲۱ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۷ کشوری در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

او ادامه داد: این موفقیت نتیجه همت و تلاش همه مدیران، معاونان و کارکنان این اداره‌کل بوده و لذا امید است درسال جاری بتوانیم بیش از پیش در مسیر رسیدن به اهداف گام برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha