تفاهم نامه همکاری اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و اداره‌کل میراث فرهنگی استان امضا شد

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرودگاه‌های استان و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.  

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، این تفاهم نامه با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای ایجاد توسعه فعالیت های گردشگری و فراهم نمودن بستر لازم جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف توسعه همه جانبه گردشگری و به منظور بهره برداری از امکانات و تاسیسات گردشگری از جمله هتل فرودگاهی در اراضی تحت اختیار فرودگاه در قالب طرح ها و برنامه های سازگار با اهداف طرفین به امضاء رسید.  

خسروی بنجار اظهار داشت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری میان دو دستگاه اجرایی با تعامل مثبت مدیران کل، راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی نمودن مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.  

وی افزود: تفاهم‌نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل تشویق و ترغیب سرمایه گذاری بخش غیر دولتی برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد و توسعه کسب و کار، اشتغال زایی و افزایش درآمد از طریق جذب سرمایه گذار جهت ایجاد هتل فرودگاهی در اراضی در اختیار فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان، پس از اخذ مجوزهای لازم از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تهیه و تنظیم شده‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha