لغو مجوز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی در گلستان

جانشین و رئیس گروه معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: مجوز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان لغو شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری امروز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی دهکده گشت هیرکان و آنیک سیر هیرکان لغو شده است.

رئیس گروه معاونت گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت‌نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهانگردی را ندارند.

او افزود: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اطلاع دهند.

نوری با تأکید بر این‌که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و ادارات شهرستانی براساس ظرفیت خود روی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی نظارت دارند، بیان کرد: در بازدهای نظارتی کارشناسان از ابتدای سال تاکنون ۱۹ تذکر و ۱۱ اخطار برای دفاتر خدمات مسافرتی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha