احداث ۵ طرح رفاهی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از احداث پنج طرح رفاهی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عموم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور با اعلام این خبر افزود: ساخت این مجموعه‌های رفاهی و گردشگری از مصوبات سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان باهدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این پنج طرح گردشگری شش مجموعه سرویس بهداشتی برای ناطق مختلف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی‌شده است.

طالبی پور گفت: برای ساخت این سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌ شده است.

او تصریح کرد: این مجموعه‌های رفاهی در مکان‌های گردشگری شاخص مانند تنگ سولک بهمئی، امامزاده عبدالله (ع) یاسوج، بافت تاریخی شهر دهدشت، امامزاده بی‌بی خاتونین (س) و دهستان گردشگری کاکان ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نبود سرویس بهداشتی از گلایه‌های گردشگران در مناطق مذکور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082701485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha