حضور نماینده استان زنجان در اجلاس ملی دبیران استانی شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری

فهیمه شعبانی به عنوان نماینده استان زنجان در اجلاس ملی دبیران استانی شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور شرکت کرد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، فهیمه شعبانی روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی میزبان اجلاس ملی بود، گفت: اجلاس ملی دبیران استانی شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری با حضور دبیران و نماینده‌های استان‌های سراسر کشور برگزار شد.   

دبیر و نماینده استان زنجان با بیان اینکه اهداف این اجلاس‌ها در امور جوانان شبکه‌سازی دبیران استانی میراث‌فرهنگی و گردشگری است، ادامه داد: با توجه به نقش مهم سازمان‌های مردم‌نهاد، اداره‌کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان شبکه‌سازی حوزه‌های مختلف را در استان‌های سراسر کشور ایجاد کردند که یکی از این شبکه‌ها میراث‌فرهنگی و گردشگری است.   

حضور نماینده استان زنجان در اجلاس ملی دبیران استانی شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری


او با تاکید بر این موضوع که حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اهمیت والایی برخوردار است، گفت: در هریک از استان‌ها ی کشور یک دبیر استانی انتخاب می‌شود تا با سمن‌های مرتبط با موضوع شبکه همکاری‌های لازم و کارهای اقدامی و عملیاتی را در سطح استان و کشور انجام دهند.   

نماینده استان زنجان با اشاره به حضور مقامات کشوری مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش جوانان و مقامات استانی اداره  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی، ادامه داد: طبق گفت‌وگوی‌های دبیر استان چهارمحال و بختیاری با  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قول‌های مساعدی مبنی بر فعالیت و تعامل سازمان‌های مردم نهاد شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری با ادارات میراث‌فرهنگی استان‌های کشور داده شد تا با همکاری هر دو سازمان اقدامات عملیاتی در این حوزه مهم صورت گیرد.     

حضور نماینده استان زنجان در اجلاس ملی دبیران استانی شبکه میراث‌فرهنگی و گردشگری

شعبانی از توزیع بسته جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و صنایع‌دستی شامل کتاب، بروشور و فایل مستند گردشگری زنجان که با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد و گفت: این اتفاق شایسته سبب شناسایی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان زنجان به سایر استان‌های سراسر کشور شد که با استقبال حاضرین در جمع مواجه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082701487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha