جشنواره‌های مهم شهرستان تفت در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می‌شود

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: جشنواره‌های شاخص شهرستان تفت در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، علی‌اصغر شالبافیان روز گذشته ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در سفر به استان یزد اظهار کرد: جاذبه‌های طبیعی و اقلیم منحصربه‌فرد شهرستان تفت شایسته توجه و مواظب بیشتر است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در بازدید از تفت از پروژه‌ها و مجتمع‌های گردشگری که در حال اجرا است بازدید صورت گرفته و جهت تأمین نیاز سرمایه‌گذار برای اتمام فاز اول اجرا، قول مساعدت و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود.

شالبافیان تصریح کرد: توسعه پایدار در شهرستان تفت با توجه به اقلیم آن و برتری که نسبت به دیگر شهرستان‌ها دارد حائز اهمیت است، با توجه به این جایگاه متمایز نیز پروژه‌های شهری و عمرانی نیز باید توسعه به صورت متوازن را پیش ببرند.

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اهمیت معرفی شهرستان تفت از طریق برپایی رویدادهای متنوع در حال اجرا گفت: این شهرستان قابلیت میزبانی از گردشگران ملی و بین‌المللی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha