نظارت بر پروژه‌های گردشگری افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه بر افزایش نظارت بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و صدور مجوزها برای جلوگیری از انحراف طرح‌ها تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره‌کل اظهار کرد: بررسی برخی پروژه‌های قبلی، رسیدگی به تخلفات واحدها و ابطال برخی از موافقت‌های اصولی که با مشکل مواجه هستند، یکی از اتفاقاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت نظارت‌های بعدی پس از صدور مجوزها، افزود: این بخش از وظایف اداره کل بسیار با اهمیت است و باید نظارت‌ها در مراحل مختلف پروژه‌ها از زمان صدور موافقت اصولی تا هنگام اجرا برای جلوگیری از انحراف احتمالی افزایش یابد.
 
او ادامه داد: کارشناسان و مسئولان شهرستان‌ها قبل از مطرح کردن پرونده‌ای، تمام مشخصات و اطلاعات پروژه را تکمیل شده کنند تا از اطاله وقت و سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری شود. 

امیری همچنین تعیین تکلیف مجوزهای صادر شده قبلی را مهم دانست و گفت: مجوزهای بلا تکلیف باید به شکل ویژه تعیین تکلیف شوند تا تکلیف سرمایه‌گذاران واقعی مشخص شود.

او در ادامه جلسه به وضعیت پروژه‌هایی که تسهیلات تبصره ۱۸ گرفته اند اشاره کرد و گفت: کارشناسان مسائل و مشکلات این بخش را کاملا دقیق پایش و بررسی کنند تا از انحراف پروژه‌ها جلوگیری شود و نسبت به برخورد و پیگیری قانونی پروژه‌هایی که انحراف دارند، اقدام شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه نظارت و پیگیری بعدی مجوزهای صادر شده را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان شهرستان‌ها و کارشناسان مربوطه با ارائه راهکارهای قانونی و نظارت دقیق و متناوب برای جلوگیری از این گونه مسائل را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha