بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از موزه آذربایجان تبریز

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سومین روز سفر خود به استان آذربایجان شرقی به اتفاق مدیرکل میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی از موزه آذربایجان شهر تبریز، شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، جواد واحدی در سومین روز سفر خود به استان آذربایجان شرقی از موزه آذربایجان بازدید کرد و ضمن تقدیر از فعالیت‌ها، موزه آذربایجان را متعلق به کل مردم ایران دانست.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: موزه آذربایجان مورد استقبال مردم از اقصی‌نقاط ایران اسلامی واقع شده است و این موزه متعلق به کل مردم ایران است. همچنین اقدامات بهسازی در این مجموعه به بهترین شیوه صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به سفر دو ماه پیش مقام عالی وزارت، مهندس ضرغامی به استان آذربایجان‌شرقی و تاکید مدام بر بازسازی سرویس‌های بهداشتی در مجتمع‌های کل کشور، سرویس‌های بهداشتی مجموعه موزه آذربایجان تبریز طی این دو ماه بازسازی و تفکیک شده و از بهترین مصالح در این بازسازی‌ها بهره‌جویی شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402082901627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha