جشن برگریزان در پیاده راه اکباتان همدان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: برگزاری جشن برگریزان در پیاده‌راه اکباتان فرصتی فراهم می کند تا مردم همدان یک رویداد رنگارنگ را تجربه کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  محسن معصوم علیزاده گفت: جشن برگریزان در پیاده‌راه اکباتان  که از ظهر یکم آذرماه برگزار خواهد شد، یک مکان مناسب برای ثبت تصاویر رنگارنگ از ظرفیت پیاده راه خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اظهار کرد: طراحی و شکل‌گیری چشم انداز پاییزی در پیاده راه‌های بوعلی و اکباتان، با هدف ایجاد تنوع و زیبایی با استفاده از عناصر طبیعت در راستای بهره‌مندی بصری شهروندان خوش‌ذوق همدانی از مواهب طبیعی فصل پاییز انجام شده و بدون تردید رهگذران از این پیاده راه تصاویری بی‌نظیر و بی‌سابقه  از فصل پاییز را به خاطر می‌سپارند.

او افزود: شاخ و برگ‌های پاییزی جلوه زیبایی به مناظر شهری می‌بخشد و وجود آنها در کنار نماد کرسی که جزئی از فرهنگ کهن شهر همدان و نمایانگر فرا رسیدن  زمستان است باعث ثبت تصاویری بی نظیر و ماندگار در ذهن رهگذران می‌شود.

معصوم علیزاده با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان خوش‌ذوق همدانی از این طرح در سال گذشته و ایجاد انگیزه برای سفر گردشگران پاییز دوست است، تصریح کرد: طرح گذر پاییزی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیاده راه اکباتان و بوعلی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: همدان در چهارفصل سال مستعد گردشگرپذیری است و همزمان با برگ‌ریزان پاییز مناظر چشم‌نوازی را پدید می‌آورد که تماشای آنها در این فصل خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha