برگزاری آزمون زبان تخصصی فعالان گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری برگزاری آزمون زبان تخصصی فعال گردشگری استان در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در راستای توانمندسازی فعالان گردشگری استان، آزمون تخصصی زبان انگلیسی ویژه فعالان این حوزه در خرم‌آباد برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: این آزمون با حضور ۲۲ نفر از راهنمایان گردشگری و متقاضیان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری لرستان برگزار شد.

او هدف از برگزاری این آزمون را ارتقای سطح مهارت منابع انسانی شاغل و مورد نیاز صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: قبول‌شدگان در این آزمون مجوز فعالیت در رشته‌های مدیر فنی دفاتر مسافرتی و خدمات گردشگری و همچنین اخذ کارت راهنمای گردشگری خواهند شد.

حسن‌پور بیان کرد: برگزاری این آزمون‌ها ضمن این که ساز و کار فعالیت در حوزه گردشگری را سامان می‌بخشد در رونق و توسعه این صنعت نیز بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از گردشگری به‌عنوان موتور محرکه توسعه استان نام برد و عنوان کرد: صنعت گردشگری به‌عنوان متنوع‌ترین و بزرگ‌ترین صنعت در جهان، مهم‌ترین منبع درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی در دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha