همکاری‌های معاونت صنایع‌دستی و صندوق کارآفرینی امید تقویت می‌شود

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید، حمایت تسهیلاتی‌ خود را از صنایع‌دستی با رویکرد روان‌سازی امور ادامه داده است، گفت: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات جدید، به ارزش ۱۱۵ هزار و ۳۴ میلیون ریال تاکنون، برای تشویق تقاضا با همکاری دفاتر استانی برای خرید کالاهای صنایع‌دستی حمایت کرده است.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، فرزاد اوجانی امروز سه‌شنبه 30 آبان 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اقدامات معاونت صنایع‌دستی در پیشبرد و افزایش فروش کالاهای صنایع‌دستی در دو سال گذشته، تشویق به افزایش تقاضا بوده است، اظهار کرد: در این راستا صندوق کارآفرینی امید همکاری چشمگیری داشته به طوری که در ۱۵ ماه گذشته، تلاش‌های دو جانبه ما و صندوق بیش از پیش شده است.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی افزود: از ابتدای امسال در نمایشگاه‌ها با صندوق کارآفرینی امید، برای پرداخت تسهیلات به بازدیدکنندگان هماهنگ بودیم و توانستیم در نمایشگاه‌های متعدد این امتیاز را داشتیم.

او با بیان اینکه در نمایشگاه اصفهان 9300 میلیون ریال حمایت تسهیلاتی توسط صندوق کارآفرینی امید اتفاق افتاده است، گفت: در بازارچه‌های نوروزی اصفهان ۲۰ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و در نمایشگاه آذربایجان شرقی، ۱۸ هزار و ۳۳۴ میلیون ریال و همچنین در نمایشگاه زنجان نیز ۵۷ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال حمایت تسهیلاتی صندوق پرداخت شده است.

اوجانی با بیان اینکه در نمایشگاه موقت نوروزی استان فارس نیز 3200 میلیون ریال حمایت توسط صندوق کارآفرینی امید داشتیم، گفت: در دو نمایشگاه اخیر خراسان جنوبی و گلستان نیز موفق شدیم تداوم ارائه تسهیلات را در دستور کار قرار دهیم و البته در نمایشگاه آذر ماه کرمان نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی با اشاره به اینکه چهار نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد، گفت: در استان‌های کرمان، فارس، خوزستان و ‌خراسان رضوی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی برگزار خواهد شد که با همکاری صندوق در راستای ترویج فرهنگ استفاده از صنایع‌دستی صندوق کارآفرینی امدی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha