لزوم توجه به نقش بخش خصوصی همدان در توسعه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: ارتقای توانمندی پذیرش گردشگر در استان همدان مسئله‌ای جدی است و در این زمینه توجه به موضوع توسعه زیرساخت‌ها توسط بخش خصوصی بسیار مهم است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، روز چهارشنبه یکم آذر، در بازدید از شهربازی رنگین کمان با اشاره به اینکه گردشگری یکی از عرصه‌های اصلی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی استان همدان است، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پذیرش گردشگر در استان همدان مسئله‌ای جدی است و در این زمینه توجه به موضوع توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است و در کنار این فعالیت‌ها باید به بخش خصوصی نیز توجه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: شهربازی رنگین کمان همدان از جمله جاذبه‌های گردشگری همدان محسوب می‌شود و در راستای ارتقای توانمندی‌های انسانی و ارتقای مدیریت، آموزش و افزایش توانایی‌های بخش ارائه دهنده خدمات به گردشگران باید توجه جدی شود.

فتاحی مدیرعامل این مجموعه نیز در این دیدار با تشریح برخی مشکلات این مجموعه گفت: این شهربازی مساحتی برابر با 1100 متر مربع دارد و از بخش های گوناگونی تشکیل و باز های متنوعی در آن گنجانده شده است. این قسمت ها شامل چهار بخش تفریحی، ورزشی، مرکز خرید و رستوران است.

او ادامه داد: این شهربازی دارای ۱۰ سالن مسقف مجزا با قابلیت ۱۸۰ دستگاه بازی اصلی، رایانه ای و جایزه ای است و در این شهر بازی می توان شاهد بازی‌های متنوعی مثل بازی های ورزشی، هیجانی و سرگرمی بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090200091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha