انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری طرح گردشگری سد کبودوال

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری طراحی، ساخت، اجاره، بهره‌برداری و انتقال طرح تفریحی، توریستی و گردشگری سد کبودوال(نگارستان) با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان منعقد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این تفاهم‌نامه شامگاه جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مسئولان در گرگان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه بر اساس برگزاری مزایده اجاره اراضی پیرامون دریاچه و پایاب سد کبودوال (نگارستان) به‌منظور سرمایه‌گذاری طراحی، ساخت، اجاره، بهره‌برداری و انتقال طرح تفریحی، توریستی و گردشگری سد کبودوال(نگارستان) که در قالب دستورالعمل طرح گردشگری طرح‌های آبی از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان برگزار شده است، منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به امضای ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران و توسعه وارش به‌عنوان برنده مزایده رسید. 

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد طرفین تلاش کنند تا هم‌زمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان زمینه آغاز عملیات اجرایی طرح در قالب قراردادی که مبادله خواهد شد را فراهم آورند.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ با استقبال علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان استانی برای حضور در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین وارد استان گلستان شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090300148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha