مشکلات ۹ طرح گردشگری کرمانشاه بررسی شد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از بررسی مشکلات ۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری استان در کارگروه ستاد تسهیل اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز دوشنبه ۶ آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مشکلات ۹ طرح سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی قرار گرفت. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: مشکلات ۲ طرح از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان که با دستگاه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آب منطقه‌ای مورد بررسی گرفت و با تصمیمات لازم حل شد. 

او افزود: در این جلسه طرح‌های سرمایه‌گذاری همچون مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی بین‌راهی و رستوران بین‌راهی مربوط به شهرستان‌های جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی و کرمانشاه مطرح و بررسی شد.

امیری گفت: عمده مشکلات این طرح‌ها با آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و راهداری است که تلاش شد با مطرح کردن مشکلات و بررسی مجدد با حضور کارشناسان مربوطه موانع اجرایی رفع شود.

او تصریح کرد: کار گروه تسهیل فرصتی برای حل مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری است و با بررسی‌های کارشناسی بسیاری از مشکلات رفع و پروژه‌ها به روند اجرا و بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: برای تسریع موضوع رسیدگی به مشکلات طرح‌های گردشگری جلسات فرعی کارگروه تسهیل در دستگاه‌ها با حضور ارگان‌هاهای مرتبط تشکیل می‌شود. 

او گفت: مصوبات کارگروه تسهیل با توجه به اینکه با امضاء و دستور شخص استاندار ابلاغ می‌شوند از پشتوانه اجرایی بسیار خوبی برخوردار است.

امیری تاکید کرد: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان اگر در فرایند صدور مجوزهای لازم و پرداخت تسهیلات با دستگاه خاصی به مشکل بر خوردند، می‌توانند درخواست خود را برای مطرح شدن در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید به این اداره‌کل ارائه کنند. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: خوشبختانه مشکلات و موانع بسیاری از طرح‌های گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود که بسیاری از آن‌ها منجر به نتایج مطلوب می‌شود و این کارگروه ظرفیت ویژه‌ای را در استان فراهم کرده است که در بسیاری از موارد گره گشا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha