برگزاری کارگاه آموزشی دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری استان زنجان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری توسط مؤسسه آوای پیشگامان زنجان در هتل بزرگ و اقامتگاه سنتی گلجان شهرستان زنجان برگزار شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲ گفت: دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری با توجه به الزام قانونی موجود برای مدیران تمام تأسیسات گردشگری توسط مؤسسه آوای پیشگامان زنجان برگزار شد.  

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص برای مدیران تاسیسات گردشگری و به عنوان یکی از شرایط لازم برای دریافت کارت مدیریت تاسیسات گردشگری با حضور در هتل بزرگ و اقامتگاه سنتی گلجان برگزار شد.

آبیان با اشاره به برگزاری دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری در زنجان با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای گردشگری، گفت: سر فصل‌های آموزشی این دوره شامل: آشنایی با پذیرش میهمانان و مسافران، آشنایی با مهارت تشریفات و پذیرایی، آشنایی با قوانین و ضوابط تاسیسات گردشگری و آشنایی با فن بیان و بازاریابی که این دوره‌ها به صورت آنلاین و حضوری ارائه شد.  

او ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گواهینامه آموزشی اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha