تابلوهای اطلاع‌رسانی گردشگری اردبیل به روزرسانی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اقدام این اداره کل برای به روزرسانی و نصب تابلوهای جدید معرفی جاذبه‌های گردشگری در سطح استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: تابلوهای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل ظرف یک ماه آینده به روزرسانی می‌شوند.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: تعداد 100 تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سال‌های گذشته نصب شده‌اند که این تابلوها به روزرسانی خواهند شد و علاوه بر آن نیز تابلوهای جدید در محل‌های شناسایی شده نصب می‌شوند.

او تاکید کرد: همچنین طبق تفاهمنامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی محل احداث چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی شناسایی و با همکاری بخش خصوصی این بیلبوردها نیز نصب خواهند شد.

نجارقابل با اشاره به ضرورت معرفی مناسب جاذبه‌های گردشگری استان در قالب‌های مختلف، ادامه داد: نصب و بروزرسانی این تابلوها با هدف ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران ورودی در محل این جاذبه‌ها و در مسیرهای دسترسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha