معرفی هفتگی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری بهبهان روی آنتن زنده

فرماندار شهرستان بهبهان از ایجاد بستری برای معرفی هرچه بیشتر آداب، فرهنگ، رسوم و ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان از طریق صدا و سیما خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سیدولی‌الله موسوی در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از موافقت او برای تهیه و ساخت برنامه‌ای در راستای معرفی هرچه بیشتر شهرستان از راه صدا و سیما خبر داد.

در همین راستا، امین حسین‌زاده معاون سیمای خوزستان ششم آذرماه ۱۴۰۲ با حضور در بهبهان با موسوی فرماندار شهرستان بهبهان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که در دفتر فرماندار انجام شد، موسوی ضمن معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار شهرستان در زمینه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، کشاورزی، صنعتی ، علمی و… بهبهان را شهری با تمدن کهن خواند که باید به فرهنگ، آداب و رسوم و سابقه کهن تاریخی و تمدنی آن بیشتر پرداخته شود تا علاوه بر مردم استان، در همه کشور نیز این ظرفیت‌ها معرفی شوند.

پس از این دیدار مقرر شد صدا و سیمای مرکز خوزستان زمینه تهیه و پخش برنامه‌ای به صورت پخش مستقیم و زنده از شبکه استانی را فراهم کند.

در پایان نیز توافق شد در آینده‌‍ای نزدیک هر هفته یک شب از قلعه‌مدرسه (مدرسه تاریخی خیرآباد) این برنامه با گویش بهبهانی و باحضور چهره‌های مطرح فرهنگی و اجتماعی شهرستان پخش شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز امیدواری کرد با این رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی که برای اولین بار در شهرستان رخ خواهد داد، زمینه معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر بهبهان فراهم شود و این کهن‌شهر جایگاه واقعی خود در زمینه فرهنگ و رسانه را به دست آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha