بازدید میدانی مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از روند عملیات اجرایی ساخت پنج طرح رفاهی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از روند عملیات اجرایی ساخت پنج مجموعه سرویس بهداشتی در مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز هستم آذر ماه ۱۴۰۲ در بازدید از عملیات اجرایی پنج طرح رفاهی و گردشگری استان، گفت: ساخت این مجموعه‌های سرویس بهداشتی از مصوبات سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان با هدف توسعه زیرساخت‌های رفاهی گردشگران است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای ساخت این سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
طالبی پور افزود: این مجموعه های رفاهی در مکان‌های گردشگری شاخص مانند «تنگ سولک بهمئی»، «امامزاده عبدالله (ع)یاسوج»،«بافت تاریخی شهر دهدشت»، «امامزاده بی بی خاتونین(س)»و «دهستان گردشگری کاکان» ایجاد می شود.
او ادامه داد: بازسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی از جمله محور ارتباطی یاسوج-اصفهان، یاسوج-شیراز،بابا میدان-گچساران، پاتاوه-دهدشت نیز در دستور کار جدی این اداره‌کل است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha