رابطه معناداری بین رسانه‌های آزاد و پرسشگر و حکمرانی مطلوب وجود دارد

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی گفت: رابطه معناداری بین رسانه‌های آزاد و پرسشگر و حکمرانی مطلوب وجود دارد. هرچقدر بخواهیم حکمرانی مطلوب را بررسی کنیم میزان عمل به حضور رسانه‌های پرسشگر و آزاد بر می‌گردد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی دارابی که هم‌زمان با برگزاری دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به استان قزوین سفر کرده است، در نشست صمیمانه با اهالی رسانه اظهار کرد: برای ما که دوران قبل از انقلاب را درک کرده‌ایم، واقعاً آزادی عمل وجود نداشت. این روزها البته اگر چه گاهی اوقات شاهد تنگناهایی در حوزه رسانه هستیم، اما حقیقتاً آزادی رسانه وجود دارد.

دارابی گفت: تکثر رسانه‌ای و آزادی عملی که وجود دارد از دستاوردهای ارزشمند انقلاب است که باید قدردان آن باشیم.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور افزود: کار در رسانه حرکت در میدان مین است‌. ما این افتخار را داشتیم در دوران دفاع مقدس حضور داشته باشیم و به خوبی می‌دانم میدان مین چیست؟!

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از حضور تمام شما اهالی رسانه که با به بهانه برگزاری دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به استان قزوین سفر کرده‌اید، بسیار سپاسگزارم. این جشنواره باید یک فرصتی باشد که به تولید محتوا و تولید ادبیات و کار رسانه‌ای در حوزه میراث فرهنگی کمک کند.

دارابی در خاتمه گفت: طی جشنواره‌ای جداگانه، قرار است سالانه از رسانه‌های برتر در حوزه میراث فرهنگی تجلیل شود و جزئیات نخستین دوره این جشنواره به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha