حمایت و استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در استان همدان

استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد سرمایه‌گذاری استان گفت: از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال و حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم محدودیتی در روند طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  علیرضاقاسمی فرزاد گفت: ستاد سرمایه‌گذاری استان برای حمایت از اشخاصی است که در آغاز مسیر سرمایه‌گذاری هستند.

استاندار همدان افزود: از سرمایه‌گذاران خارجی، برای حضور در استان به صورت ویژه حمایت می‌شود و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم برای حمایت و احیای واحدهای تولیدی است که دچار رکود شده و یا در سنوات گذشته تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: رویکرد دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در سطح ملی به خصوص وزارت امور اقتصادی و دارایی و در استان، حمایت از سرمایه‌گذاران است.

استاندار همدان گفت:  درحوزه گردشگری و صنعت از تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت ویژه داریم.

قاسمی فرزاد افزود: برای برای اولین‌بار در کشور، با همکاری سرمایه‌گذار خصوصی تصمیم به راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی در استان داریم.

او گفت: در فاز اول تولید خودروهای برقی ۱۰۰ میلیون دلار در استان سرمایه‌گذاری خواهد شد که در گام اول ۲۵ درصد در قالب انتقال تکنولوژی و تأمین تجهیزات و قطعات وارد استان می‌شود.

قاسمی ادامه داد: اقدامات اولیه مانند تعیین زمین و صدور مجوزهای لازم پیگیری شده و پیش از احداث کارخانه لازم است نمونه‌هایی از خودروهای برقی موردنظر توسط سرمایه‌گذار وارد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha