عذرخواهی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گلستان در پی درگیری لفظی با یک محیط‌بان در آشوراده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به ارائه توضیحاتی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی پرداخت و ضمن عذرخواهی از محیط‌بان گلستانی، گفت: علت آنچه که در تنها جزیره شمال کشور و دریای خزر رخ داده است، گره ۲۵ ساله‌ای است که از زمان استان شدن گلستان این مشکل تبدیل به گره ناگشودنی شده وتاکنون هیچ دولتی قادر به حل و گشودن این گره و مشکل بین دو استان گلستان و مازندران نبوده است.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمدجواد ساوری امروز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ در خصوص درگیری لفظی روز گذشته با یک محیط‌بان در آشوراده اظهار کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ‌سفر سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به جزیره آشوراده، آقای رئیسی دستور دادند که مشکل گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده هرچه سریعتر حل شود. با پیگیری دوساله تیم مدیریتی استان اخذ مصوبه ملی کارگروه طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده صورت گرفت و تمامی مجوزات لازم نیز اخذ شد اما برای شیرین کردن کام ملت به شیرینی خدمت دولت به ملت در آشوراده از دیروز شروع به عملیات اجرایی کردیم که متاسفانه با ممانعت و جلوگیری یگان حفاظت محیط زیست مازندران در جزیره مواجه شدیم که منجر به جدال با ماموران یگان مذکور شد.

او افزود: آنچه که واقع شد یک اختلاف درون‌خانوادگی بود که البته بعد از آن از یکدیگر عذرخواهی کردیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان اضافه کرد: به نوبه خودم از این محیط‌بان عزیز عذرخواهی می‌کنم.

ساوری در پایان خاطرنشان کرد: از جامعه محیط‌بانان خدوم یگان حفاظت محیط زیست کشور عذر خواهی می‌کنم. همه ما سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091100579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha