مسدودسازی حساب‌های صنعتگران از مشکلات جدید صنعتگران ملایری

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان شهرک صنعتی ملایر گفت: هرچه دولت در کار صنعت کمتر دخالت کند، صنعتگران با آسودگی و آرامش بیشتری به کار می‌پردازند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه ظهر جمعه 10 آذر در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان شهرک صنعتی ملایر گفت: هدف از این نشست‌ها کسب آگاهی از نیازمندی‌ها و مشکلات برای تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کشور انجام شده است، تصریح کرد: الحاق ۲۰ هکتار زمین صنعتی به شهرک صنعتی حاجی‌آباد، فرآیندی زمان‌بر و سخت بود که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شد تا با این اقدام مشکل کمبود زمین برای واگذاری به صنعتگران برطرف شود.

او با بیان اینکه صنعتگران ما از مظلوم‌ترین اقشار هستند، افزود: یکی از مشکلات امروز ما مسدودسازی حساب‌های صنعتگران است که باید برای آن در قوانین پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

آزادیخواه با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ملایر یک شرکت خدماتی برای هماهنگی باید ایجاد شود، اظهار کرد: با وجود این شرکت، مشکلات بهتر احصا و برطرف خواهد شد، امروز یکی از دغدغه‌های ما حمایت از تولیدکنندگان است و حمایت از تولید به معنای ایجاد اشتغال و رشد کشور است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091100589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha