اکوکمپ دورنا نمونه موفقی از واحدهای بوم گردی در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از اکوکمپ دورنا در شهرستان مشگین‌شهر این واحد را نمونه موفقی از واحدهای بوم گردی در استان اردبیل دانست.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ در بازدید از اکوکمپ دورنا این مجموعه را نمونه موفقی در بوم گردی عنوان کرد و گفت: این سایت گردشگری امکان توسعه بیشتر را به دلیل استقبال گردشگران دارد و سرمایه‌گذار مجموعه طرح‌های مناسبی توسعه این مجموعه پیش بینی کرده که متناسب با اکوسیستم منطقه و ظرفیت‌های موجود است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ظرفیت‌های حوزه گردشگری مشگین‌شهر به قدری متنوع است که می‌تواند مقصدی برای هرنوع سلیقه گردشگری باشد و اداره کل میراث‌فرهنگی آمادگی حمایت از سرمایه‌گذاران علاقمند در حوزه گردشگری را دارد.

او با اشاره به اینکه طرح‌های جدید متعددی در این شهرستان در حال اجرا است، تاکید کرد: مشوق‌های بسیار خوبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری پیش بینی شده است و ما علاوه بر حذف بروکراسی‌های زاید در حوزه اعطای زمین، تسهیلات و کمک‌های فنی آماده حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

محمدی ادیب مشگین‌شهر را یکی از مناطق آتیه دار در حوزه گردشگری دانست و ادامه داد: بخشی از اقتصاد شهرستان بر پایه صنعت گردشگری است و برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری در مسیر توسعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha